دختر تاریکی

خرید بک لینک
ما دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــتریم!باید یاد بگیریم كه کلاس بذاریم! كه ناز کنیم !اونا خیلی بیجا می کنن مارو ناراحت کنن!... خیلی بیخود می کنن اشکمونو دربیارن!اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دیم شادیزندگیمونو ازمون بگیره؟!این اسمش عشق نیس!کسی که عاشق تو باشه،هرگز نمی تونه غمتو ببینه!چه برسه به ا دختر تاریکی...

ما را در سایت دختر تاریکی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:20

صفحه بندی